Я тут дуже гарне відео переглядаю (зараз дивлюсь 64 хвилину)

Наука - всё? За что арестовывают учёных? Кто переписывает историю? Кому теперь нельзя читать лекции?



Чудово. Чудово.
Те, про що говорили більшовики (с)…
Усе це було. По усім цим граблям вже гуляли. І ось.
Наука розвивається лише у вільному середовище.
Середовищі, яке не засуджує іншу думку.
Середовищі, у якому існує обмін інформацією.

А на Московії знову: заборонити! Не говорити! Не патріотично! На предків наговорюють!
Особливо було цікаво слухати та дивитись на соціолога, який говорив на тему окупації Криму. Йому у лоба задають питання, зрозуміло, що він розуміє що до чого, але вимушений й так, й сяу говорити еківоками, щоб лише на нього не звернули увагу або не отримати мітку «неблагонадёжный».
Так, у відео дуже багато мислячих людей, які чітко говорять що до чого. Але… хто у владі до них прислуховуються? Хоча ні. Прислуховуються, щоб потім кинути за грати чи обмежити можливість доносити свою точку зору на великі версти населення.

Ну і щоб двічі не вставати.
Людей треба виховувати. З малечі надавати інформацію. З малечі привчати аналізувати інформації і критично відноситись до навіть звичних речей.
Але це ж що отримаємо?
Свободомыслие? Можливість сперечатись з поважними людьми? Недовіру до наказів та право їх оскаржувати?
І навіщо це владі?
Проходили це усе. І неодноразово.
У підсумку - застой. І будь-яка система, що не розвивається – деградує.
Як наслідок – не конкурентоздатність. І закриття кордонів у т.ч. (навіщо піплу бачити іншу точку зору та інші шляхи розвитку?).

І я раніше писав і ще раз напишу.
Для сусідів така країна поруч – це біль та неприємності. Але. Якщо є подразник, то є спротив, а з часом і ліки. Якщо організм не вмирає.