Хочешь изменить мир — начни с себя!
Всесильная математика. Две главные точки расхождения в РФ. Д.Перетолчин, А. Савватеев
youtu.be/Uo5_-N_fmO4?t=1830
«Украина это множество запуганных людей в количестве 30 млн.».
Це говорить москальский математик.
Це з відео 2019 року. Жовтень. Вже півроку обраний Бубочка.
Де ж ці мати їх так «запуганные люди»?!
І вже півтора роки пройшло з того відео.
І ми бачили багато чого у Московії, у нас є жахи Білорусі.
А ось налякані (мати їх так!) люди в Україні.
І це лише половина відео (буду дивитися далі). І обговорюють (з математиком) а яким би шляхом Московії йти, і що їх населення обирає шлях «собирания земель», і давайте знову собирати, а потім будувати великі гарні проекти.
Господі, це не лікується. Пали.
Доп.
Ой мля...
Одразу ж.
"Мы русские. У нас нет людей второго сорта".
ЩО?!!!
Ти це усім сибірським народам розповідати будеш?!
Ти це грузинам будеш говорити у 2008?!
Ти усім гастарбайтерам (особливо з -станів) стверджувати будеш?!
Або "это будет русско-украинская или русско-беларусская весна" (с).
Ось тут білоруси після подій 2020-2021 мабуть охреніли ... І у масовому порядку (думаючі) були вимушені їхати за межі Білорусі.
Доп.
Я такі дослухав це лайно. Інших слів в мене нема.
Саме цікаве, що нещодавно я прослухав стислий переказ роману «Мы» Замятіна, де головний герой – математик. («Співпадіння? Не думаю» (с) ).
Повністю прочитати книгу у планах є, але натхнення зараз нема. А тут і у обговореннях нерідко на нього посилаються, і на осінь запланований фільм, тож вирішив хоч так ознайомитись.
Так ось, за останні декілька днів я був вимушений впевнитись, що людина логіки (програміст та математик) і людина з критичним мисленням це не одне теж саме.
Ось цей Савватеєв Він мабуть нічого страшного у «Мы» не побачить – усі там радіють (чому? За рахунок чого?) життю, будується великий проект (навіщо? Якою ціною?), в усіх спільна мета та інше.
А якщо повернутись до передачі, то там що далі, тим більше страждає лице від постійних фейсспалмів.
Але спочатку треба внести ясність. «Собирание земель» має просту назву – завоювання. Нічого іншого.
Так ось. Що обговорювалось у передачі:
- Наші еліти (друге покоління 100%) завжди (РІ, СРСР та зараз) дивились на Захід. Але якщо ми захопимо пострадянські країни це якимось дивним чином виправиться.
- У наших сусідів є гарні ресурси (законодавча система у Казахстані, «умные детки» в Україні, інше) і коли ми їх завоюємо усе гарне стане і у нас (чому завойовник буде переймати гарний досвід тих, кого завоював? Навпаки, у завойовника все найкраще, тому і захопив!).
- Усе західне погане! (так, захід не ідеальний. Зовсім. Але усе, що ось цього математика оточує – це продукт західної системи. Практично усе). Ми побудуємо щось своє. Після того, як захопимо сусідів (а що будувати буде вирішуватись після захоплення).
І ось у такому напрямі УСЕ обговорення.
Особливо цікаво такі висловлювання чути, коли через два роки ця ж людина говорить про «зачем нам мешают учить детей» www.youtube.com/watch?v=3_bW5U1m5U4 , а нещодавно відбувся конкурс на гірший туалет у школах.
Ще я проржав, коли Савватеєв говорив що Московія це не ресурсна країна, як Саудівська Аравія. Мабуть більше ржати могли лише саудіти.
Ще раз. На Московії не створено жодного проекту, який би був привабливий для сусідів (ну окрім добувати ресурси, продавати їх на Захід, кошти та дітей відправляти туди ж, а на внутрішньому ринку говорити про величь).
Жодного.
Побудувати на остів Руський міст , який там нах не потрібен – це можуть.
Створити систему, щоб затопило Ялту – поперед усіх.
Продавати деревину та воду в Китай – завжди.
Побудувати новітню систему освіти – та ніколи.
Збудувати систему виховання власної еліти – знову ж ні.
Самостійно розвинути якусь високотехнологічну та високоінтелектуальну галузь – яким чином? (навість у космічній галузі вже не друге, а тим паче перше, місце).
І так - в усьому. І це коли є можливість (але мабуть нема натхнення) переймати найкращій досвід у сусідів, в усіх розвинених країнах, коли є можливість спілкуватись.
Але єдине, що можуть запропонувати – захопити сусідів, збудувати величезний паркан і ось за цим парканом здійснити щось ну дуже-дуже гарне.
А потім дивуються, чому сусіди намагаються збудувати між собою та ними паркан, а також посилено думають над ровом з крокодилами (не думати треба! А вже давно збудувати!).
youtu.be/Uo5_-N_fmO4?t=1830
«Украина это множество запуганных людей в количестве 30 млн.».
Це говорить москальский математик.
Це з відео 2019 року. Жовтень. Вже півроку обраний Бубочка.
Де ж ці мати їх так «запуганные люди»?!
І вже півтора роки пройшло з того відео.
І ми бачили багато чого у Московії, у нас є жахи Білорусі.
А ось налякані (мати їх так!) люди в Україні.
І це лише половина відео (буду дивитися далі). І обговорюють (з математиком) а яким би шляхом Московії йти, і що їх населення обирає шлях «собирания земель», і давайте знову собирати, а потім будувати великі гарні проекти.
Господі, це не лікується. Пали.
Доп.
Ой мля...
Одразу ж.
"Мы русские. У нас нет людей второго сорта".
ЩО?!!!
Ти це усім сибірським народам розповідати будеш?!
Ти це грузинам будеш говорити у 2008?!
Ти усім гастарбайтерам (особливо з -станів) стверджувати будеш?!
Або "это будет русско-украинская или русско-беларусская весна" (с).
Ось тут білоруси після подій 2020-2021 мабуть охреніли ... І у масовому порядку (думаючі) були вимушені їхати за межі Білорусі.
Доп.
Я такі дослухав це лайно. Інших слів в мене нема.
Саме цікаве, що нещодавно я прослухав стислий переказ роману «Мы» Замятіна, де головний герой – математик. («Співпадіння? Не думаю» (с) ).
Повністю прочитати книгу у планах є, але натхнення зараз нема. А тут і у обговореннях нерідко на нього посилаються, і на осінь запланований фільм, тож вирішив хоч так ознайомитись.
Так ось, за останні декілька днів я був вимушений впевнитись, що людина логіки (програміст та математик) і людина з критичним мисленням це не одне теж саме.
Ось цей Савватеєв Він мабуть нічого страшного у «Мы» не побачить – усі там радіють (чому? За рахунок чого?) життю, будується великий проект (навіщо? Якою ціною?), в усіх спільна мета та інше.
А якщо повернутись до передачі, то там що далі, тим більше страждає лице від постійних фейсспалмів.
Але спочатку треба внести ясність. «Собирание земель» має просту назву – завоювання. Нічого іншого.
Так ось. Що обговорювалось у передачі:
- Наші еліти (друге покоління 100%) завжди (РІ, СРСР та зараз) дивились на Захід. Але якщо ми захопимо пострадянські країни це якимось дивним чином виправиться.
- У наших сусідів є гарні ресурси (законодавча система у Казахстані, «умные детки» в Україні, інше) і коли ми їх завоюємо усе гарне стане і у нас (чому завойовник буде переймати гарний досвід тих, кого завоював? Навпаки, у завойовника все найкраще, тому і захопив!).
- Усе західне погане! (так, захід не ідеальний. Зовсім. Але усе, що ось цього математика оточує – це продукт західної системи. Практично усе). Ми побудуємо щось своє. Після того, як захопимо сусідів (а що будувати буде вирішуватись після захоплення).
І ось у такому напрямі УСЕ обговорення.
Особливо цікаво такі висловлювання чути, коли через два роки ця ж людина говорить про «зачем нам мешают учить детей» www.youtube.com/watch?v=3_bW5U1m5U4 , а нещодавно відбувся конкурс на гірший туалет у школах.
Ще я проржав, коли Савватеєв говорив що Московія це не ресурсна країна, як Саудівська Аравія. Мабуть більше ржати могли лише саудіти.
Ще раз. На Московії не створено жодного проекту, який би був привабливий для сусідів (ну окрім добувати ресурси, продавати їх на Захід, кошти та дітей відправляти туди ж, а на внутрішньому ринку говорити про величь).
Жодного.
Побудувати на остів Руський міст , який там нах не потрібен – це можуть.
Створити систему, щоб затопило Ялту – поперед усіх.
Продавати деревину та воду в Китай – завжди.
Побудувати новітню систему освіти – та ніколи.
Збудувати систему виховання власної еліти – знову ж ні.
Самостійно розвинути якусь високотехнологічну та високоінтелектуальну галузь – яким чином? (навість у космічній галузі вже не друге, а тим паче перше, місце).
І так - в усьому. І це коли є можливість (але мабуть нема натхнення) переймати найкращій досвід у сусідів, в усіх розвинених країнах, коли є можливість спілкуватись.
Але єдине, що можуть запропонувати – захопити сусідів, збудувати величезний паркан і ось за цим парканом здійснити щось ну дуже-дуже гарне.
А потім дивуються, чому сусіди намагаються збудувати між собою та ними паркан, а також посилено думають над ровом з крокодилами (не думати треба! А вже давно збудувати!).
Я жив чи то 6 чи то 8 років в Москві, вже сам плутаюсь )))
Там не те що "два сорти" людей було, а зазвичай ціла, блядь, лінейка по оцініванню.
Справа в тому, що для розуміння цього треба вийти за межі тієї системи.
Я у часи СРСР пам'ятаю, наскільки інше (не поталонило людям) було відношення до тих, хто не жив у великих містах. Ті, хто жив у селі - то зовсім втрачені люди.
Я не знаю як, я не знаю чому, але таке враження, що емпатія там або не розвивається, або ампутується, як річ, що заважає.
Анекдоти про чукч? Ну чого ж тут не пожартувати? Та й прибалти не повинні ображатись. «Мы ж русские, мы не со зла».
Обмеження на вступ у ВУЗ для євреїв? Зовсім ніякої дискримінації.
Перемістити людей за національною ознакою «куда Макар телят не гонял» - знову ж нікого не дивувало. І компенсувати також потім нічого не треба – нехай радіють що не повбивали.
І так постійно.
Но декларується «равенство и братсво». Ага.
А ти потім дивуєшся як це у одній голові вміщується.
"Хохли" - це приязно-жартівливе звернення. Ніякої негативної конотації не несе!!!!!!
А що таке? А хіба ж це образливо?
Я ж вас не кацапами не називаю... Приязно-жартівливо...
Зверхнє ставлення. Ми - Імперія. А вони - хохли, чурки, бульбаші. Наші "молодші братики" ага
«Я ж вас не кацапами не називаю... Приязно-жартівливо...»
Ось коли починаєш так їх називати, так одразу ж (чомусь) ображаються.
Чомусь їм не подобаються "приязно-жартівливі звернення".
Щоб була якась проблема з вміщуванням цього в голові - в тій голові мусять бути власні думки та переконання. А коли там є лише пусті фрази з дискурсу, то й проблем жодних нема
Погоджуюсь.
Що призводить до чергового висновку - школа (звичайна, загальноосвітня) не навчила людину думати та критично осмислювати будь-яку інформацію.
Виконувати вказівки старших - вчить.
Згідно вимог запам`ятати (на якійсь час) інформацію - вчить.
Думати? Ні. Можливо навіть навпаки.
А гірше ще те, що ось такий Савватєєв може слугувати підтвердженням того, що думати та критично мислити не навчила й вища освіта.