Хочешь изменить мир — начни с себя!
Між ностальгією та окупацією: переосмислення радянського минулого // Конструктив.Невидане
(подивився початок і вже є, що занотувати)
Там початок дуже співзвучний з фнформацією, що Рагулівна наводить. Точніше доповнює.
1. Спочатку радянські «корегувальники» не допускають складну прозу/поезію до споживача, а потім споживач не може складну літературу сприймати, бо не звик (те, що ми називає, ефектом Данінга-Крюгера).
2. Поки українська творчість знаходилась на рівні «шароварщині» , на неї не звертали особливої уваги, оскільки безпечна. Як тільки вона набувала більш складних (конкурентних) форм – ось тут «безодня починає дивитись на тебе» . Це перекликається з тим, що коли українська естрада почала видавати складний і цікавий продукт, ця естрада почала скуповуватись москалями та, за рахунок швидких коштів, зводитись на нівець-спрощуватись (до рівня «поющие труселя»).
(подивився початок і вже є, що занотувати)
Там початок дуже співзвучний з фнформацією, що Рагулівна наводить. Точніше доповнює.
1. Спочатку радянські «корегувальники» не допускають складну прозу/поезію до споживача, а потім споживач не може складну літературу сприймати, бо не звик (те, що ми називає, ефектом Данінга-Крюгера).
2. Поки українська творчість знаходилась на рівні «шароварщині» , на неї не звертали особливої уваги, оскільки безпечна. Як тільки вона набувала більш складних (конкурентних) форм – ось тут «безодня починає дивитись на тебе» . Це перекликається з тим, що коли українська естрада почала видавати складний і цікавий продукт, ця естрада почала скуповуватись москалями та, за рахунок швидких коштів, зводитись на нівець-спрощуватись (до рівня «поющие труселя»).