Хочешь изменить мир — начни с себя!
Відео відкрито тимчасово (я так розумію у доступі буде ще 17-18 годин).
Запись прямого эфира про навыки. Открытый доступ один день! Валентина Паевская о развитии детей
www.youtube.com/watch?v=q_En4eXn2ps&t=10s
Про що говориться з початку - зростання вживання алкоголю жінками на московії (це я щоб не вживати "алкоголізм"). Цікаво. Варто перевірити інформацію з інших джерел
І ще.
Дуже корисно щодо розвитку дитячих навичок.
Співпадає з інформацією від Дорофеєва, який також постійно вказую, що просто читати книжки - це марна трата часу.
(переглянув поки що 43 хвилини).
Запись прямого эфира про навыки. Открытый доступ один день! Валентина Паевская о развитии детей
www.youtube.com/watch?v=q_En4eXn2ps&t=10s
Про що говориться з початку - зростання вживання алкоголю жінками на московії (це я щоб не вживати "алкоголізм"). Цікаво. Варто перевірити інформацію з інших джерел
І ще.
Дуже корисно щодо розвитку дитячих навичок.
Співпадає з інформацією від Дорофеєва, який також постійно вказую, що просто читати книжки - це марна трата часу.
(переглянув поки що 43 хвилини).
tsn.ua/ru/lady/news/zdorovje/pechalnaya-statist...
Як же дивно люди сприймають цей світ... Ну ок.
Перше. Ця "стаття" 24.06.21 , а Паєвська говорить про сьогодення (яке після 24.02.22 зазнало суттєвих змін) і про динаміку.
Друге. У цій статті йде мова про статистику. Але там нема жодного посилання на дослідження. Тобто нема можливості хоч якось порівняти дані, нема можливості порівняти з оточенням (з тією ж московією).
Автор статті вважає, що читач підірветься і почне самостійно шукати інформацію в усьому Інеті? Щоб підтвердити чи спростувати інформацію? Ага, щасс... Я давно пройшов етап "в Інеті хтось не правий".
А ось друга причина такої подачі інформації це зміна емоційного стану читача та сприйняття ним інформації.
Ну і третє. Йде реклама послуг лікування алкоголізму. Тобто стаття замовна і інформація в ній підібрана настільки специфічна. Чи можуть бути ці дані вірні? Поки не побачу посилань на перевірені дослідження поставлю інформацію зі статті під великий сумнів (ще раз - тому що завдання у замовній-рекламній статті саме викликати бурхливу емоційну реакцію від читача, а не дати правдиву інформацію).